Alla inlägg den 11 maj 2013

Av Johanna Svensson - 11 maj 2013 18:27

Jag var ledig i tordags, men jobbade igår och idag. Och jag cyklade till jobbet igen, så det blev ytterligare 4 mil och den här veckan har jag cyklat sammanlagt 12 mil, vilket är helt otroligt om jag får säga det själv. Känner nu i mina ben och fötter att jag har cyklat och jobbat, men det är en härlig känsla och jag vet att jag kommer sova gott i natt. Hoppas jag i alla fall för tjejen i lägenheten snett nedanför mig har fest ikväll. Ifall det blir för högljutt så funderar jag på att börja spela hög musik kl halv sex imorgon när jag går upp, bara för att ge igen lite...


Dagens nya maträtt är: Salsakyckling och den var så god att den faktiskt får 9,9/10. Den serverades med nudlar och då det var rätt mycket sås valde jag att äta ur gammelfarmor Märtas djupa tallrikar, som jag för övrigt är väldigt förtjust i!


 


Ska jobba imorgon igen och på måndag och tisdag, det är dock korta pass båda dagarna vilket är lite irriterande då jag hellre hade haft en hel dag så att jag kunde jobba en hel dag nästa dag också, men så är det, jag får i alla fall ihop åtta timmar på de här två dagana så jag får vara nöjd.







Tidigare månad - Senare månad

Presentation


40-kvm-i-Saxdalen kommer handla om mitt liv här i min första lägenhet som precis som namnet anger är på 40 kvm i Saxdalen. Jag kommer dela med mig av både roliga och vardagliga saker. Jag tänkte även att jag ska lägga upp lite texter längre fram :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards