Alla inlägg den 18 januari 2013

Av Johanna Svensson - 18 januari 2013 15:08

För tillfället sitter jag i ett grupprum på Biblioteket i Ludvika. Jag och Linnea har nämligen haft en textanalys ihop. Den här gången diskuterade vi min ertotiska novell och jag kände att jag kunde se på den med objektiva ögon, vilket är ett framsteg. Nästa gång ska vi gå igenom en text som hon har skrivit, jag har dessutom skickat henne det första kapitlet i Vandraren så att hon kan läsa det och sedan gå igenom med mig.


Igår var jag och åkte skidor. Jag kom dit tidigt så de hade inte hunnit köra med maskinen i spåren än (har ingen aning om vad maskinen heter, men den packar till spåren....tror jag...) så därför var det ganska mycket snö i spåren. Jag var den första som åkte och fick därspår "spåra", vilket var ganska jobbigt. Därför blev det bara ett varv igår, men det var ändå 3 km så jag är nöjd för det är bättre än inget.


Ikväll ska jag på träning igen och svetta mig igenom alla armhävningar och situps, jag trodde att jag skulle ha träningsvärk igår efter onsdagspasset men det hade jag inte. Så jag är väl blivit vältränad nu :)


Imorgon kommer Linnea och Anneli hem till mig för lunch och för att jag behöver hjälp att sätta upp mina två taklampor som jag inte klarar av att sätta upp själv. Så det ska bli väldigt trevligt! :D

Presentation


40-kvm-i-Saxdalen kommer handla om mitt liv här i min första lägenhet som precis som namnet anger är på 40 kvm i Saxdalen. Jag kommer dela med mig av både roliga och vardagliga saker. Jag tänkte även att jag ska lägga upp lite texter längre fram :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards