Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Johanna Svensson - 22 januari 2013 16:12

Idag har jag varit ute och åkt skidor igen, det blev 6 km den här gången :) Solen strålade och det vara "bara" -14.5 C, vilket var en klar förbättring jämfört med helgen då det var närmare tjugo...


Det gick så där idag. Jag blev omkörd av en äldre man som stakade och han sa till mig att också staka. Så jag gjorde det och till min förvåning så orkade jag betydligt längre än vad jag först hade trott. Men sen var det svårt att hitta rytmen i diagonalåkningen...sedan höll jag på att ramla både framåt och bakåt, men lyckades hålla mig på benen. 


Men det var vackert väder i alla fall! 


 


 


Vi hade lektioner på förmiddagen och då fick vi en liten skrivuppgift till i morgon. Jag har flera ideér så vi får se vilken jag tar. Tänkte att jag skulle dusch först eftersom jag är lite svettig efter skidåkningen, men jag har inget vatten. Jag åt en macka med stekt ägg för en liten stund sedan och då drack jag ett glas vatten till, men när jag skulle skölja händerna fem min senare så hade jag inget vatten. De håller på med något arbete längre ner på gatan och jag funderar på ifall de har stängt av vatten pga av det. Det har gått tjugo min nu så jag tänkte pröva igen om en liten stund.

Presentation


40-kvm-i-Saxdalen kommer handla om mitt liv här i min första lägenhet som precis som namnet anger är på 40 kvm i Saxdalen. Jag kommer dela med mig av både roliga och vardagliga saker. Jag tänkte även att jag ska lägga upp lite texter längre fram :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards